راهنمای راه اندازی و مدیریت فروشگاه آنلاین1
 
ازتو حرکت از خدا برکت
وبلاگی برای جویندگان علم و کسب درآمد


1- میزبانی وب
2- نرم افزار فروشگاه ساز
3- عقد قرارداد با موسسات پردازش اینترنتی کارت مانند بانک سامان ، بانک پارسیان
4- پشتیبانی فروشگاه از سیستم های مختلف پرداخت آنلاین

در مرحله اول شما می بایست یک پکیج میزبانی تجارت الکترونیک انتخاب نمایید.در این مرحله شما می توانید ابزار راه اندازی و مدیریت فروشگاه خود که معمولا فروشگاه ساز نامیده می شوند را انتخاب نمایید. به وسیله فروشگاه سازها می توانید محصولات خود را در اینترنت نمایش دهید. بازدید کنندگان سایت شما می توانند کالاهای ارائه شده شما را در سبد خرید مجازی خود قرار داده و در نهایت فرایند خرید را با ثبت سفارش و پرداخت به صورت آنلاین یا آفلاین تکمیل نمایند. همچنین در صورتی که بخواهید به صورت آنلاین از مشتریان خود پول دریافت نمایید می توانید به سادگی با موسسات پردازش اینترنتی کارت مانند بانک سامان ، بانک پارسیان قرارداد ببندید.
برای داشتن یک فروشگاه الکترونیک موفق لازم است که یک سرویس میزبانی از شرکتی که بتواند سرویسی پایدار و امن ارائه نماید بگیرید ضمنا این سرویس می بایست شامل یک نرم افزار فروشگاه ساز نیز باشد.
امنیت، سادگی و کارایی از عوامل مهم انتخاب نرم افزار می باشد.
ما در پکیج های میزبانی تجارت الکترونیک ایران هاست نرم افزار فروشگاه ساز روشنگر را ارائه می دهیم این نرم افزار هر 4 فاکتور مذکور را به صورت کامل داراست.

چه کسی فروشگاه من را راه اندازی و مدیریت می کند؟
انتخاب شرکت میزبانی وبی که نیاز های فروشگاه آنلاین شما را همانند نیاز های وب سایت شما پاسخ بدهد ، بسیار ضرروی است. این شرکت میزبانی وب می بایست توانایی ایجاد محیطی کارامد ، امن ، قوی و آسان برای فروشگاه آنلاین شما را داشته باشد. یک شرکت مناسب میزبانی وب می تواند تمامی ارتباطات و اطلاعات لازم جهت راه اندازی فروشگاه آنلاین را به شما ارائه دهد.

هزینه فروشگاه آنلاین چقدر است؟
قیمت این سرویس در بین سرویس دهندگان مختلف بسیار متفاوت است. نکته ای که در انتخاب سرویس مهم است آن است که کدام سرویس می تواند نیازهای شما را به صورت کامل برطرف نماید. برای انتخاب یک سرویس مناسب باید مواردی مانند تعداد کالاها، تعداد مشتریان، میزان ترافیک احتمالی وب سایت و همچنین قابلیتهایی مانند امکانات تعریف کالا و روشهای پرداخت و حمل سفارشات را در نظر داشت.

آیا سروریس های تجارت الکترونیک ایران هاست مناسب من هستند؟
بله مطمئنا ، تعداد بسیاری از شرکتها و فروشگاه ها از سرویس های ایران هاست استفاده می نمایند و هر روز به این تعداد افزوده می شود. ایران هاست سرویسهای تجارت الکترونیک که شامل سرعت ، امنیت ، میزان انتقال اطلاعات مناسب ، فضای وب کافی و نرم افزار فروشگاه ساز بسیار قدرتمند است به شما ارائه می نماید. بنابراین با توجه به تعدد پلانهای تجارت الکترونیک در ایران هاست ، تمامی نیازهای شما چه دارای یک فروشگاه کوچک باشید ، چه دارای یک فروشگاه زنجیره ای بزرگ و یا حتی یک مرکز خرید به راحتی پاسخ داده خواهد شد.

البته لازم است که خودتان تحقیق بیشتری نمائید این نوشته ها فقط بعنوان یک مطلب آموزشی است(مدیریت وبلاگ)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید >
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ازتو حرکت از خدا برکت و آدرس manoto-pm.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 22393
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1